Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013

Πως να χάσετε πόντους από την κοιλιά & τα ψωμάκια

 
Φώτο: www.tlife.gr
Το να χάσει μια γυναίκα πόντους από την κοιλιά ή τα ψωμάκια, δεν είναι μια τόσο εύκολη υπόθεση, ωστόσο, δεν είναι και ακατόρθωτο. 
Οι αιτίες που ορισμένες γυναίκες έχουν λίπος στην κοιλιά ή στα ψωμάκια είναι πολλές και διάφορες.

Οι τρεις πιο κύριες είναι:
Θέμα γονιδίων: Το που θα αποθηκεύεται το λίπος στον κάθε οργανισμό (λιποαποθήκες) είναι θέμα γονιδίων.
Ορμονικές αιτίες: Οι ορμονικές αιτίες μπορεί να είναι λόγοι αποθήκευσης περιττού λίπους στα ψωμάκια ή στην κοιλιά. Για παράδειγμα, όταν οι γυναίκες μπαίνουν στην εμμηνόπαυση έχουν την τάση να κάνουν κοιλίτσα.
Υπερβολική κατανάλωση λιπαρών τροφών: Όταν το σώμα λαμβάνει περισσότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνει, κάπου πρέπει να τις αποθηκεύσει. Η αποθήκευση αυτή συνήθως γίνεται στην περιοχή της κοιλιάς και στα ψωμάκια με τη μορφή λίπους.

Διατροφικές συμβουλές για να χάσετε πόντους από την κοιλιά:
Όχι στη ζάχαρη: Οι γυναίκες που έχουν κοιλίτσα πρέπει πάση θυσία να αποφεύγουν τη ζάχαρη.
Όχι στο αλκοόλ: Το αλκοόλ έχει την τάση να μεταβολίζεται σε ζάχαρη.
Όχι στο άσπρο ψωμί: Άλλο ένα "απαγορευμένο" τρόφιμο όταν θέλουμε να χάσουμε πόντους από την κοιλιά.
Ναι στα άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα: Αν θέλετε να χάσετε πόντους από την κοιλιά, ένας σύμμαχός σας είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Το γιαούρτι, το κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά, το γάλα, ίσως βοηθήσουν αρκετά την κατάσταση. Επιλέξτε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.
Ναι στο καστανό ρύζι και στα τρόφιμα ολικής άλεσης: Προτιμάτε προϊόντα ολικής άλεσης και καστανό ρύζι.
Φρούτα: Τα αγαπημένα φρούτα για να χάσετε πόντους από την κοιλιά είναι τα αχλάδια και τα μήλα.
Συχνά γεύματα: Τρώτε συχνά και μικρά γεύματα έτσι ώστε να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας.
 
Ασκήσεις:                                       Κοιλιακοί 
Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και φέρτε τις παλάμες στον αυχένα.σας. Σηκωθείτε αργά, προσπαθώντας να ακουμπήσετε με τον αγκώνα το αντίθετο γόνατο, στρέφοντας ελαφρά τον κορμό σας. Κατεβείτε αργά. Επαναλάβετε 8-12 επαναλήψεις για κάθε πλευρά, μην ξεχνατε να αναπνέετε.
Πλάγιοι κοιλιακοί
Όπως είστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα, γύρτε τα γόνατα στο ένα πλευρό, ακουμπώντας τα στο έδαφος, με τις παλάμες στον αυχένα, σηκωθείτε αργά, νιώθοντας πλέον το σφίξιμο περισσότερο στους πλάγιους κοιλιακούς. Κατεβείτε αργά και επαναλάβετε 8-12 επαναλήψεις.Φέρτε τα γόνατα από την άλλη πλευρά και κάντε ακόμη 8-12 επαναλήψεις.


Διατροφικές συμβουλές για να χάσετε πόντους στα ψωμάκια:
Νερό: Για να χάσετε "πόντους" στα ψωμάκια αυτό που βοηθάει ιδιαίτερα είναι να πίνετε αρκετή ποσότητα νερού.
Λαχανικά: Τα λαχανικά που θα σας βοηθήσουν με τα ψωμάκια είναι το μπρόκολο, τα ακτινίδια, το κουνουπίδι και το λάχανο.
Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι μπορεί και αυτό να βοηθήσει σημαντικά στο να χάσετε πόντους από τα ψωμάκια. Πιείτε ένα με δύο ποτήρια κάθε μέρα και δεν θα χάσετε. 
Φώτο: www.ourlife.gr
Λιπαρά ψάρια: Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, οι σαρδέλες, ο τόνος, κ.τ.λ. περιέχουν ω3 λιπαρά οξέα που θα σας βοηθήσουν ιδιαίτερα.
Ανάλατοι χωρίς επεξεργασία ξηροί καρποί: Μπορείτε να φάτε ξηρούς καρπούς (σε λογικές ποσότητες βέβαια), ωστόσο προσέξτε να έχουν όσο το δυνατόν λιγότερο αλάτι και να μην είναι επεξεργασμένοι.
Κοτόπουλο για πρωτεΐνες: Το κοτόπουλο περιέχει πρωτεΐνες που θα σας βοηθήσουν να περιορίσετε το αίσθημα της πείνας.
Μαύρη σοκολάτα: Η μαύρη σοκολάτα περιέχει αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό. Μπορείτε να τρώτε μέχρι 30 gr κάθε μέρα.

Ασκήσεις:
Ταλάντευση του γοφού μπρος-πίσω
Ξαπλώστε πρώτα απο την αριστερή πλευρά. Στηριχτείτε στον αριστερό αγκώνα και σηκώστε το δεξί σας πόδι, με τη μύτη του ποδιού τεντωμένη, στο ύψος του γοφού, σφίγγοντας την κοιλιά, ωθήστε το δεξί σας πόδι όσο πιο μπροστά γίνεται, κρατώντας ακίνητους τους γοφούς και τον κορμό σας. Φέρτε το όσο πιο πίσω μπορείτε, σφίγγοντας τους γλουτούς. Προσπαθήστε η κίνηση να είναι ελεγχόμενη.
Σήκωμα του ποδιού στο πλάι
Φώτο: www.tlife.gr
Από πλάγια θέση, στηρίζοντας το σώμα σας στο δεξί γόνατο και τη δεξιά παλάμη, με το αριστερό πόδι τεντωμένο στο πλάι με την κοιλιά σφιγμένη, σηκώστε το αριστερό σας πόδι, μέχρι να έρθει παράλληλο με το εδαφος. Μείνετε σε αυτή τη θέση 1-2'', κατεβάστε και ξανασηκώστε το πόδι σας.
Διατάσεις γλουτών
Ξαπλώστε ανάσκελα με το δεξί πόδι στο πάτωμα και τον αριστερό αστράγαλο στο δεξιό μηρό. Φέρτε το δεξί γόνατο προς το στήθος, ενώ πιέζετε απαλά το αριστερό γόνατο προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μείνετε σ' αυτή τη θέση για 20''. Επαναλάβετε την άσκηση με το άλλο πόδι (αριστερό). Επαναλαβετε αυτή τη διάταση καθημερινά. 

Πηγές:www.dynamikhgynaika.gr, www.shape.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: