Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Γιαούρτι ή επιδόρπιο γιαουρτιού;


www.to-gala-sth-zwh-mas.blogspot.gr
Καθώς επιθυμούμε να αγοράσουμε την ιδανική τροφή στα παιδιά μας, η οποία θα του προσφέρει ευεξία, ενέργεια, υγεία και ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του, μπερδευόμαστε με τους διαφόρους τίτλους του μάρκετινγκ και εν τέλει καταλήγουμε σε μια επιλογή, την οποία θεωρούμε ιδανική, αλλά δεν είναι.
Ένα κλασσικό θέμα παγίδας του μάρκετινγκ, είναι το γιαούρτι και ή σύγχυση με το επιδόρπιο γιαουρτιού.
www.inagrinio.blogspot.com
Το κλασσικό γιαούρτι, σαφώς και μπορούμε να το επιλέξουμε σε διάφορους τύπους λιπαρών (0%-2%-3.5%) με την ανάλογη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες-πρωτεΐνες και ασβέστιο.  Το κλασσικό γιαούρτι, περιέχει αρκετά μικρή ποσότητα ζάχαρης, πράγμα το οποίο το καθιστά ως μια υγιεινή επιλογή τόσο προς την διατροφή του παιδιού μας όσο και της δικής μας.

Πέραν των διάφορων τύπων γιαουρτιού, τους οποίους μπορούμε να βρούμε στο εμπόριο, υπάρχουν και τα παιδικά γιαούρτια. Τα παιδικά γιαούρτια, σαφώς και διαφέρουν από τα επιδόρπια γιαουρτιού. Τα παιδικά γιαούρτια, περιέχουν υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών, ασβεστίου, φωσφόρου, ψευδάργυρου, βιταμινών Α, Β2 και Β12. Τα παιδικά γιαούρτια, περιέχουν τα σημαντικά στοιχεία προς την προστασία του στομάχου, τα πρεβιοτικά και τα προβιοτικά, τα οποία ενισχύουν την αμυντική λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος. Επίσης, προστατεύουν τον οργανισμό από διάφορες λοιμώξεις και τονώνουν – ενισχύει τον μυϊκό ιστό.
Εν αντιθέσει, το επιδόρπιο γιαουρτιού, ναι μεν περιέχει όλα τα προαναφερθέντα, αλλά σε μικρότερη ποσότητα και φυσικά η ζάχαρη βρίσκεται σε μεγαλύτερη ποσότητα. Αυτό σημαίνει, ότι αν τα παιδιά μας αποφασίσουν να καταναλώσουν το επιδόρπιο γιαουρτιού και όχι το γιαούρτι τότε θα λάβουν ορισμένα θρεπτικά συστατικά – ενδεχομένως σε μικρότερες ποσότητες αλλά το πιο σημαντικό μειονέκτημα είναι ότι θα λάβουν μεγαλύτερη ποσότητα ζάχαρης και έτσι θα ενισχύσουν την τάση για παχυσαρκία.
Πρέπει να προστατεύσουμε τα παιδιά μας, προς την τάση για κατανάλωση των λοιπών γλυκισμάτων τα οποία δεν έχουν πλεονέκτημα προς τις μη-γλυκές τροφές.
Σημαντική σημείωση: εάν ένα παιδί έχει δυσανεξία στη λακτόζη, δεν είναι τυχαίο που ο παιδίατρος συστήνει διακοπή της κατανάλωσης γάλακτος και έναρξη σίτισης με γιαούρτι.

Πηγή: Infokids

Δεν υπάρχουν σχόλια: